Vymyšlené krátké příběhy

26.05.2013 21:46

Přečtěte si krátké příběhy, které napsali Motýlci v hodině českého jazyka ze zadaných vyjmenovaných slov nazývat se, sýr, vydra, pysk, blýskat se, myslet, nábytek. Opravdu se moc povedly.

1. Byla jedna vydra a ta měla blýskající se nábytek a kousek sýra. Její kamarád měl velký pysk a myslel si, že se ryba nazývá lev. (Kačka, Terka B., Lukáš, Honza, Tom, Vašek)

2. Byla jedna vydra s velkým pyskem a měla ráda sýr. Ze dřeva si udělala nábytek. Vydra si myslela, že se nazývá Myslivec. Když se zablýskalo, přiletěli mimoni a ukradli jí nábytek. Vydra na ně křičela:" Zloději zlodějská, vraťte mi ten nábytek!!!" Nábytek padal z nebe, vydra na něj naskočila a nábytek plul po řece. Pokud se nepotopil, vydra žije dodnes. (Ríša, Barča, Petr, Denis, Terka K.)

3. Byla jedna vydra, která měla doupě u řeky Moravy. Měla krásný dřevěný nábytek, na kterém odpočívala a jedla sýr a ryby svým pyskem. Jednou lovila ryby, které se nazývaly štiky. Najednou se začalo blýskat a vydra si myslila, že začíná bouřka. Tak rychle plavala do doupěte. Navečeřela se ryb a sýra a zalehla do postele a usnula. (Sam, Monča, Michal, Lucka, Míša)

4. Nazývám se Sýr. Má nejoblíbenější zvířata jsou vydry s velkým pyskem. Jednou se blýskalo a jeden blesk do mě uhodil. Myslel jsem si, že je po mně, ale doopravdy to byla myšlenka, že si chci koupit nábytek. Koupil jsem si nábytek v celé výbavě za dvě koruny. A k tomu vydru s velkým pyskem zadara. Ale protože má velký pysk, snědla mi celý byt. Od té doby se nazývám bezdomovec. (Kristijan, Domča, Filip, Terka S., Aďa)

—————

Zpět